The program is based on the fractional ownership and effective management of aircrafts. It is the most attractive and extensive program we offer with all kinds of benefits ...
The program for aircraft owners who wish to sell any share in the aircraft and thereby reduce the cost of its maintenance, servicing and management ...
The program for the owners and shareholders who do not fully exploit their plane, and would reduce costs without the need for the disposal of its shares ...
The flight training program for owners and shareholders who do not have pilot licence but wish to obtain the courses after which may control their aircraft ...
more
more
more
more
fold up

SHARE BROS GROUP Ltd.
ul. Czartoria 1/27
61-102 Poznan
e-mail: biuro@skybros.pl


Aviation English
2011-10-10

We are proud to announce that SkyBros is cooperating with Airspeak.eu to start Aviation English classes in Poznan. If you are interested please refer to the information on our website.


SkyBros enters Polish market.
2010-08-31

We are pleased to welcome you to our new website. SkyBros is the first branch of the SHARE BROS GROUP company which was founded by pilots and aviation enthusiasts. Analyzing the rapid development of General Aviation in Poland and at once more demand for air service, we created four separate programs aimed for customers who wish to purchase and use their own aircraft much easier than before.



CESSNA 206 TC STATIONAIR

Najnowsza oferta w programie ShareBROS

 

Mamy ogromną przyjemność zaprezentować Państwu najnowszą ofertę w naszym programie. Szukamy partnerów chcących zakupić co najmniej 1/4 udziału w samolocie Cessna 206 Turbo Stationair. Wartość nowego samolotu w oferowanej wersji wynosi ponad 700 000 USD brutto. Dzięki programowi ShareBROS mogą stać się Państwo współwłaścicielem najbogatszej wersji samolotu Cessna 206 Turbo Stationair już za 155 000 USD netto. W ramach udziału zyskują Państwo:

  • upust w wysokości  100 000 USD netto podzielony na 4 udziały;
  • najlepiej wyposażoną wersję samolotu;
  • brak opłat związanych ze sprowadzaniem i rejestracją samolotu;
  • bardzo krótki okres oczekiwania związany jedynie z przerejestrowaniem samolotu;
  • 100 godzin do wylatania w ciągu roku w ramach 1/4 udziału;
  • niski koszt utrzymania samolotu miesięcznie;

 

Zapraszamy do obejrzenia krótkiej prezentacji samolotu w formacie pdf:

 

Wyposażenie dodatkowe oferowanego samolotu w USD:

TAWS-B Terrain Garmin

$8 935,00

TAS Traffic Bendix/King

$20 690,00

DME KN63 Nav III

$7 785,00

ADF Nav III Avionics

$6 290,00

ELT Artex C406N 3 freq

$7 920,00

Oversized Wheels

$3 690,00

Synthetic Vision Tech.

$9 400,00

Chart View Jeppesen

$3 240,00

wartość wyposażenia

$67 950,00

 

Cena zakupu i sprowadzenia nowego samolotu w USD netto:

cena nowego samolotu

$574 000,00

wyposażenie dodatkowe

$67 950,00

koszt sprowadzania

$15 000,00

ubezpieczenie 

$15 000,00

koszt rejestracji

$7 000,00

razem

$678 950,00

nasza oferta

$578 950,00

oszczędność

$100 000,00

 

[ kliknij tutaj, żeby zobaczyć całą galerię samolotu ]

 

Koszty udziałów i utrzymania samolotu:

 

 

 

udział w samolocie

1/4

1/2

całkowity

liczba godzin rocznie

100

200

nieograniczona

koszt udziału netto

155 000,00 USD

 

490 000,00 PLN

360 000,00 USD

 

980 000,00 PLN

620 000,00 USD

 

1 960 000,00 PLN

opłata miesięczna netto

3 500,00 PLN

7 000,00 PLN

14 000,00 PLN

koszt operacyjny 1h lotu z pilotem netto

870,00 PLN

870,00 PLN

   *1 070,00 PLN

koszt operacyjny 1h lotu na pasażera netto

174,00 PLN

174,00 PLN

214,00 PLN

 

*W przypadku całkowitego udziału własnego, koszt operacyjny zależy od ilości motogodzin wylatanych w ciągu roku. W podanym przykładzie założono nalot na poziomie 300 godzin rocznie dla udziału całkowitego. Przy 50% udziale, koszt operacyjny będzie mniejszy dzięki niższych kosztom utrzymania samolotu.

 

 

 

 

Dane i parametry techniczne:

 

 

 

znaki rejestracyjne samolotu

SP-THE

miejsce hangarowania

Lotnisko Warszawa Babice EPBC

Ilość wylatanych godzin

71 h TTAF

prędkość przelotowa (75% mocy)

164 kt (303 km/h)

maksymalny zasięg

703 nm (1 300 km)

pułap maksymalny

27 000 ft (8 230 m)

średnie zużycie paliwa na godzinę lotu

89 L/h AVGAS 100LL

dystans do startu (50 ft nad przeszkodą)

1 740 ft (530 m)

dystans do lądowania (50 ft nad przeszkodą)

1 395 ft (425 m)

 

 

 

Naszym obowiązkiem jest pomóc Państwu w sprawnym załatwieniu wszystkich formalności związanych z zakupem i przerejestrowaniem samolotu. W momencie podpisania umowy przedwstępnej, cały proces zakupu i rejestracji samolotu trwa nie dłużej niż 4 tygodnie. Dla porównania, czas oczekiwania na podobny samolot prosto z fabryki wynosi ponad 6 miesięcy.

 

Termin odbioru samolotu uzależniony jest od daty podpisania umowy. W przypadku podpisania umowy w ciągu najbliższych dni termin dostawy zarejestrowanego samolotu nastąpi w ciągu miesiąca (formalności przerejestrowania). Warunkiem kupna samolotu jest wpłata pełnej ceny na konto Deutsche Leasing Polska S.A. w ciągu dwóch dni roboczych od podpisania umowy.

 

Samolot można obejrzeć na lotnisku Warszawa Babice EPBC.

 

Jeśli są Państwa zainteresowani ofertą to prosimy o kontakt:

 

e-mail: biuro@skybros.pl

mobile: +48 695 586 858




back


project and realization by NOTORIUS.PL