The program is based on the fractional ownership and effective management of aircrafts. It is the most attractive and extensive program we offer with all kinds of benefits ...
The program for aircraft owners who wish to sell any share in the aircraft and thereby reduce the cost of its maintenance, servicing and management ...
The program for the owners and shareholders who do not fully exploit their plane, and would reduce costs without the need for the disposal of its shares ...
The flight training program for owners and shareholders who do not have pilot licence but wish to obtain the courses after which may control their aircraft ...
more
more
more
more
fold up

SHARE BROS GROUP Ltd.
ul. Czartoria 1/27
61-102 Poznan
e-mail: biuro@skybros.pl


Aviation English
2011-10-10

We are proud to announce that SkyBros is cooperating with Airspeak.eu to start Aviation English classes in Poznan. If you are interested please refer to the information on our website.


SkyBros enters Polish market.
2010-08-31

We are pleased to welcome you to our new website. SkyBros is the first branch of the SHARE BROS GROUP company which was founded by pilots and aviation enthusiasts. Analyzing the rapid development of General Aviation in Poland and at once more demand for air service, we created four separate programs aimed for customers who wish to purchase and use their own aircraft much easier than before.



DIAMOND TWIN STAR DA42

PIERWSZY PROGRAM W POLSCE OFERUJĄCY ZAKUP UDZIAŁU W SAMOLOCIE

 

DIAMOND TWIN STAR DA42

 

Zalety wynikające z zakupu udziału w samolocie Twin Star DA42 w Programie ShareBROS :

 

  • 1/5 udziału już od 329 000 PLN netto!
  • 120 motogodzin w ramach udziału w ciągu roku;
  • 4 lata trwania umowy;
  • znacznie niższe koszty utrzymania samolotu;
  • kadra doświadczonych pilotów zawodowych i liniowych;
  • profesjonalne zarządzanie samolotem;
  • intuicyjny system rezerwacji i planowania lotu;

 

Diamond Twin Star DA42 to niewątpliwie jeden z najciekawszych i najbardziej nowatorskich samolotów dwusilnikowych na świecie. Napęd samolotu stanowią dwa, tłokowe silniki wysokoprężne, każdy o mocy 170HP, zasilane paliwem JET A1. Dzięki zastosowaniu silników diesla, samolot charakteryzuje się bardzo niskim zużyciem paliwa, co znacząco wpływa na ochronę środowiska oraz ogromny zasięg samolotu – przy powiększonych zbiornikach ponad 2000km.

 

Oferujemy Państwu zakup 1/5 udziału w niezwykle atrakcyjnej cenie. Wszystkie samoloty występują w możliwie najbogatszej konfiguracji, w skład której wchodzą dodatkowe zbiorniki, instalacja przeciwoblodzeniowa ostrzeganie antykolizyjne, wykrywacz burz WX 500 oraz Pakiet Platinium. Co najważniejsze, samoloty są już zarejestrowane i gotowe do lotu. Jeśli są Państwo poważnie zainteresowani naszą ofertą to zapraszamy na lotnisko Konstancin Jeziorna, gdzie można obejrzeć samoloty.

 

W momencie podpisania umowy, cały proces związany z przerejestrowaniem samolotu trwa maksymalnie 4 tygodnie. Dzięki Programowi ShareBROS mogą Państwo już dziś stać się właścicielem  samolotu Diamond Twin Star DA42. Dodatkowo zyskują Państwo bogaty zakres usług i mnóstwo korzyści gwarantowanych przez nasz program. Samolot został podzielony tylko na 5 udziałów, co znacząco wpływa na optymalizację dostępu i mniejsze ryzyko konfliktów rezerwacyjnych.

 

Zapraszamy do obejrzenia krótkiej prezentacji samolotu w formacie pdf:

   

Koszty udziałów i utrzymania samolotu:

 

 

 

udział w samolocie

1/5

1/2

całkowity

liczba godzin rocznie

85*/120*

300

nieograniczona

koszt udziału netto

82 000,00 EUR

 

359 000,00 PLN

205 000,00 EUR

 

897 500,00 PLN

410 000,00 EUR

 

1 795 000,00 PLN

opłata miesięczna netto

3 000,00 PLN

7 500,00 PLN

15 000,00 PLN

średni koszt motogodziny z pilotem netto

827,00 PLN

807,00 PLN

   *900,00 PLN

średni koszt mtg netto z uwz. opłaty miesięcznej 1 187,00 PLN 1107,00 PLN

1500,00 PLN

średni koszt mtg na pasażera netto

395,00 PLN

369,00 PLN

500,00 PLN

 

*85 - gwarantowana ilość godzin programowych w ramach 1/5 udziału rocznie.

 

*120 - suma godzin programowych i nadprogramowych w ramach 1/5 udziału rocznie.

 

*W przypadku całkowitego udziału własnego, koszt operacyjny zależy od ilości motogodzin wylatanych w ciągu roku. W podanym przykładzie założono nalot na poziomie 300 godzin rocznie dla udziału całkowitego. Przy 50% udziale, koszt operacyjny będzie mniejszy dzięki niższych kosztom utrzymania samolotu.

 

 

 

 

Dane i parametry techniczne:

 

 

 

znaki rejestracyjne samolotów

SP-NFI, SP-NET

miejsce hangarowania

Lotnisko Konstancin Jeziorna

Ilość wylatanych godzin

95 h TTAF, 459 h TTAF

prędkość przelotowa (75% mocy)

152 kt (282 km/h)

maksymalny zasięg

1150 nm (2 130 km)

pułap maksymalny

18 000 ft (5 625 m)

średnie zużycie paliwa na godzinę lotu

51 L/h JET A1

dystans do startu (50 ft nad przeszkodą)

2 405 ft (729 m)

dystans do lądowania (50 ft nad przeszkodą)

2 027 ft (614 m)

 

Naszym obowiązkiem jest pomóc Państwu w sprawnym załatwieniu wszystkich formalności związanych z zakupem i przerejestrowaniem samolotu. W momencie podpisania umowy przedwstępnej, cały proces zakupu i rejestracji samolotu trwa nie dłużej niż 4 tygodnie. Dla porównania, czas oczekiwania na podobny samolot prosto z fabryki wynosi ponad 6 miesięcy.

 

Termin odbioru samolotu uzależniony jest od daty podpisania umowy. W przypadku podpisania umowy w ciągu najbliższych dni termin dostawy zarejestrowanego samolotu nastąpi w ciągu miesiąca (formalności przerejestrowania).

 

Samolot można obejrzeć na lotnisku Konstancin Jeziorna.

 

Jeśli są Państwa zainteresowani ofertą to prosimy o kontakt:

 

e-mail: t.czekajlo@skybros.pl

mobile: +48 695 586 858




back


project and realization by NOTORIUS.PL