The program is based on the fractional ownership and effective management of aircrafts. It is the most attractive and extensive program we offer with all kinds of benefits ...
The program for aircraft owners who wish to sell any share in the aircraft and thereby reduce the cost of its maintenance, servicing and management ...
The program for the owners and shareholders who do not fully exploit their plane, and would reduce costs without the need for the disposal of its shares ...
The flight training program for owners and shareholders who do not have pilot licence but wish to obtain the courses after which may control their aircraft ...
more
more
more
more
fold up

SHARE BROS GROUP Ltd.
ul. Czartoria 1/27
61-102 Poznan
e-mail: biuro@skybros.pl


Aviation English
2011-10-10

We are proud to announce that SkyBros is cooperating with Airspeak.eu to start Aviation English classes in Poznan. If you are interested please refer to the information on our website.


SkyBros enters Polish market.
2010-08-31

We are pleased to welcome you to our new website. SkyBros is the first branch of the SHARE BROS GROUP company which was founded by pilots and aviation enthusiasts. Analyzing the rapid development of General Aviation in Poland and at once more demand for air service, we created four separate programs aimed for customers who wish to purchase and use their own aircraft much easier than before.



KING AIR C90GTX EXCLUSIVE

 

SKYBROS EXCLUSIVE

 

BEECHCRAFT KING AIR C90GTx - SIMPLY THE BEST

 

  

 

SkyBROS Exclusive to program skierowany do klientów, którzy szukają wygodnego, wszechstronnego i przede wszystkim bardzo bezpiecznego samolotu do odbywania częstych podróży biznesowych po Polsce i Europie.  King Air C90GTx jest najchętniej kupowanym samolotem dwusilnikowym z napędem turbośmigłowym na świecie. Dzięki swojej przestronnej kabinie i imponującym osiągom samolot może z powodzeniem konkurować z luksusowymi biznes jetami. Przykładowo, wynajem prywatnego odrzutowca dla 5 osób na cały dzień z trzygodzinnym lotem w obie strony to wydatek rzędu 10 000 EUR. King Air jest samolotem znacznie tańszym w eksploatacji, a co najważniejsze, może operować również z lotnisk trawiastych, co czyni go absolutnie bezkonkurencyjnym. Analizując potrzeby rynku i pragnąc jak najlepiej sprostać wymaganiom naszych klientów, zdecydowaliśmy się podzielić samolot jedynie na 6 udziałów w celu jak najlepszej optymalizacji dostępu do samolotu dla uczestników programu. 

 

 

 

 

King Air C90GTx ma najszerszą kabinę w swojej klasie, dzięki czemu komfort podróżowania jest nieporównywalnie większy niż w przypadku konkurencyjnych samolotów innych producentów. Między innymi dlatego rządy wielu państw i duże światowe korporacje wybierają ten model  jako podstawowy samolot w swojej flocie. Napęd samolotu stanowią dwa, niezawodne silniki Pratt & Whitney PT6A-135 o mocy 550HP każdy. W kabinie znajdują się 4 miejsca w układzie klubowym oraz dwa dodatkowe miejsca w tylnej części kadłuba. Samolot może być pilotowany przez załogę jednoosobową, dlatego w miarę potrzeby może podróżować aż 7 pasażerów. Maksymalna prędkość samolotu wynosi ponad 500 km/h, co pozwala pokonać trasę z Gdańska do Krakowa w ciągu nieco ponad godziny. 

 

 

 

 

Program SkyBROS Exclusive daje Państwu niepowtarzalną szansę stania się właścicielem jednego z najbardziej wszechstronnych i niezawodnych samolotów turbośmigłowych na świecie. Nasz program oferuje sprzedaż zaledwie 6 udziałów w samolocie. Po podpisaniu 6-letniej umowy, każdy z Uczestników ma prawo wykorzystać aż 100 godzin rocznie w ramach jednego udziału. Jest to obecnie najbardziej atrakcyjna i jedyna taka oferta na polskim rynku.

 

 

 

 

Oferujemy nie tylko profesjonalne usługi lotnicze, ale zapewniamy również 24-godzinny "call service" w czasie trwania podróży. Program SkyBROS Exclusive gwarantuje najwyższy poziom usług świadczonych na rzecz klienta. Uczestnicy Programu w każdej chwili mogą liczyć na pomoc z naszej strony w organizacji transportu z i do lotniska, jak również rezerwacji miejsca hotelu, restauracji itd.     

 

   

 

Zapraszamy do obejrzenia materiału filmowego prezentującego samolot King Air C90GTx.

 

    

 

Koszty udziałów i utrzymania samolotu:

     
udział w samolocie 1/6 2/6 całkowity
liczba godzin rocznie 75*/100* 150/200 nieograniczona
koszt udziału netto 550 000,00 EUR 1 100 000,00 EUR 3 300 000,00 EUR
opłata miesięczna netto  4 000,00 EUR 7 500,00 EUR 20 000,00 EUR
średni koszt motogodziny z pilotem netto 1 000,00 EUR 1 000,00 EUR   1 300,00 EUR
średni koszt mtg netto z uwz. opłaty mies. 1 500,00 EUR 1 500,00 EUR 2 300,00 EUR
średni koszt mtg na pasażera netto 250,00 EUR 250,00 EUR 500,00 EUR
średni koszt 100 km / pasażera netto 50,00 EUR 50,00 EUR 100,00 EUR

 

*75 - gwarantowana ilość godzin programowych w ramach 1/6 udziału rocznie. *100 - suma godzin programowych i nadprogramowych w ramach 1/6 udziału rocznie. 

 

Jesteśmy pierwszą firmą w Polsce, która oferuje sprzedaż udziałów w samolocie King Air C90GTx w programie Fractional Lease. Maksymalny czas trwania umowy w programie Fractional Lease wynosi 6 lat. Specjalnie dla potrzeb programu powoływana jest spółka, na którą rejestrujemy samolot i, w której uczestnicy nabywają udziały. Ogromną zaletą programu Fractional Lease jest możliwość zakupu samolotu przy o wiele mniejszej, początkowej wpłacie kapitałowej. Wszystkie formalności związane z prowadzeniem spółki prowadzi Operator Programu SkyBROS. Jeśli chcą Państwo wiedzieć więcej na temat możliwości zakupu samolotu w programie Fractional Lease to zapraszamy do naszego biura w Poznaniu. 

 

Koszty udziałów i utrzymania samolotu w Programie Fractional Lease:
udział w samolocie 1/6 2/6 całkowity
liczba godzin rocznie 75*/100* 150/200 nieograniczona
wpłata początkowa netto w ramach udziału 165 000,00 EUR  330 000,00 EUR 660 000,00 EUR
składka leasingowa netto w ramach udziału 4 500,00 EUR 9 000,00 EUR 27 000,00 EUR
opłata miesięczna netto  4 000,00 EUR 7 500,00 EUR 20 000,00 EUR
średni koszt motogodziny z pilotem netto 1 000,00 EUR 1 000,00 EUR   1 300,00 EUR
średni koszt mtg netto z uwz. opłaty mies. 1 500,00 EUR 1 500,00 EUR 2 300,00 EUR
średni koszt mtg na pasażera netto 250,00 EUR 250,00 EUR 500,00 EUR
średni koszt 100 km / pasażera netto 50,00 EUR 50,00 EUR 100,00 EUR

 

*W przypadku całkowitego udziału własnego, koszt operacyjny zależy od ilości motogodzin wylatanych w ciągu roku. W podanym przykładzie założono nalot na poziomie 300 godzin rocznie dla udziału całkowitego. Przy 50% udziale, koszt operacyjny będzie mniejszy dzięki niższych kosztom utrzymania samolotu.

       
Dane i parametry techniczne:      
nalot całkowity 0 h TTAF
maksymalna prędkość przelotowa 272 kt (504 km/h)
maksymalny zasięg 1236 nm (2 289 km)
pułap maksymalny 30 000 ft (9 144 m)
średnie zużycie paliwa na godzinę lotu 313 L/h JET A1
dystans do startu (50 ft nad przeszkodą) 2 552 ft (778 m)
dystans do lądowania (50 ft nad przeszkodą) 2 363 ft (720 m)
 

Naszym obowiązkiem jest pomóc Państwu w sprawnym załatwieniu wszystkich formalności związanych z zakupem i rejestracją samolotu. W momencie podpisania umowy przedwstępnej, cały proces zakupu, sprowadzenia i rejestracji samolotu trwa od 3 do 6 miesięcy. Jeśli są Państwa zainteresowani ofertą to prosimy o kontakt: e-mail:

 

biuro@skybros.pl

 

mobile: +48 695 586 858




back


project and realization by NOTORIUS.PL