Program oparty na współwłasności i efektywnym zarządzaniu samolotami. Jest on najbardziej atrakcyjnym i rozbudowanym programem w naszej ofercie...
Program skierowany do właścicieli statków powietrznych, którzy chcieliby sprzedać dowolny udział w swoim samolocie i tym samym obniżyć koszty jego utrzymania...
Program dla właścicieli i udziałowców, którego celem jest optymalizacja dostępu do statku powietrznego oraz obniżenie ryzyka konfliktów rezerwacyjnych…
Program Zapoznawczy z Lotnictwem Ogólnym znany jako "Latamy Razem", którego celem jest pozyskiwanie nowych kandydatów do licencji samolotowej...
więcej
więcej
więcej
więcej
zwiń

SHARE BROS GROUP Sp. z o.o.
ul. Czartoria 1/27
61-102 Poznań
e-mail: biuro@skybros.pl


Aviation English
2011-10-10

Z radością informujemy, że nawiązaliśmy współpracę z firmą Airspeak.eu. W listopadzie rozpoczynamy zajęcia z angielskiej procedury radiotelefonicznej oraz ogólnego języka angielskiego.


SkyBros wkracza na polski rynek.
2010-08-31

Mamy ogromną przyjemność powitać Państwa na naszej nowej stronie internetowej. SkyBros to pierwsza gałąź spółki SHARE BROS GROUP założonej przez pilotów i miłośników awiacji. Analizując błyskawiczny rozwój General Aviation oraz co raz większe zapotrzebowanie na usługi lotnicze, stworzyliśmy cztery niezależne programy, dzięki którym zakup i korzystanie z własnego samolotu będzie dużo prostsze niż do tej pory.




Lotniska bazowe

Ogólnym założeniem programu SkyBROS jest stworzenie logistycznej sieci lotnisk bazowych we wszystkich największych miastach Polski. Pierwszą bazą dla naszych samolotów jest prywatne lądowisko Żerniki Gądki pod Poznaniem. Lądowisko jest ogrodzone, a każdy hangar posiada monitoring i system alarmowy. W przyszłości główną bazą dla naszych samolotów ma być lotnisko Modlin (EPMO) pod Warszawą.


Obsługa techniczna i opłata miesięczna

Stałe koszty utrzymania samolotu pokrywane z obowiązkowej opłaty miesięcznej, której wysokość zależy od wielkości posiadanego udziału.  Do stałych kosztów i usług związanych z utrzymaniem samolotu zalicza się ubezpieczenie, hangarowanie oraz zarządzanie ciągłą zdatnością do lotu. Na pozostałe koszty składają się obsługa techniczna, serwisowanie, amortyzacja oraz  bezpośredni koszt operacyjny (paliwo, olej, płyn w instalacji przeciwoblodzeniowej), które razem stanowią koszt motogodziny.


Zakup udziałów w samolotach

Oferujemy Państwu zakup udziałów zarówno w samolotach jednosilnikowych jak i dwusilnikowych, których obsługa techniczna oraz serwis odbywa się na terenie naszego lotniska. Pozwala to znacznie zredukować koszty utrzymania samolotu. W przyszłości planujemy wprowadzić do naszej oferty również śmigłowce.


Dostępność samolotów

Priorytetem naszych programów współwłasności jest minimalizacja ryzyka konfliktów rezerwacyjnych poprzez optymalizację dostępu do samolotów. Wielkość udziałów jest ustalana na podstawie docelowej ilości statków powietrznych we flocie. Roczny nalot nie przekracza 600 motogodzin dla jednego statku powietrznego. Aby uniknąć konfliktów, wszyscy uczestnicy programów mają indywidualny dostęp do elektronicznego systemu rezerwacji na naszej stronie.


Niewykorzystane godziny

Każdy z uczestników programu SkyBROS ma określoną w umowie ilość godzin programowych w ciągu roku w ramach wykupionego udziału. Jeśli nie są w stanie Państwo wykorzystać pakietu godzin to można odsprzedać swoje godziny pozostałym współwłaścicielom lub udostępnić samolot osobom trzecim poprzez program TimeBROS. Koszt jednej motogodziny dla osób spoza SkyBROS jest uzgadniany indywidualnie z właścicielem bądź udziałowcem, który odsprzedaje swoje godziny. Dzięki temu samolot nie stoi w hangarze i zarabia na siebie.


Sprzedaż udziałów

Jeśli po czasie doszli Państwo do wniosku, że zakupiony udział w samolocie jest inwestycją nierentowaną z powodu niewykorzystanych godzin, to istnieje opcja odsprzedania udziału pozostałym współwłaścicielom lub poszukanie całkowicie nowego udziałowca. Na życzenie klientów możemy przygotować i wystawić ofertę odsprzedawanego udziału na stronie skybros.pl oraz internetowych aukcjach lotniczych.


Szkolenia dla właścicieli samolotów

Posiadanie licencji to nie tylko prestiż ale również całkowita niezależność. Nie ma nic piękniejszego niż możliwość latania własnym samolotem, dlatego każdy z udziałowców nie posiadający uprawnień będzie mógł skorzystać ze specjalnego programu szkoleniowego FlyBROS, po którym uzyskanie licencji nie powinno nikomu przysporzyć trudności. Osobom zapracowanym, którym ciężko będzie znaleźć czas na zrobienie licencji, oferujemy usługi wykwalifikowanych, zawodowych pilotów, którzy z przyjemnością zasiądą za sterami Państwa samolotu.