Program oparty na współwłasności i efektywnym zarządzaniu samolotami. Jest on najbardziej atrakcyjnym i rozbudowanym programem w naszej ofercie...
Program skierowany do właścicieli statków powietrznych, którzy chcieliby sprzedać dowolny udział w swoim samolocie i tym samym obniżyć koszty jego utrzymania...
Program dla właścicieli i udziałowców, którego celem jest optymalizacja dostępu do statku powietrznego oraz obniżenie ryzyka konfliktów rezerwacyjnych…
Program Zapoznawczy z Lotnictwem Ogólnym znany jako "Latamy Razem", którego celem jest pozyskiwanie nowych kandydatów do licencji samolotowej...
więcej
więcej
więcej
więcej
zwiń

SHARE BROS GROUP Sp. z o.o.
ul. Czartoria 1/27
61-102 Poznań
e-mail: biuro@skybros.pl


Aviation English
2011-10-10

Z radością informujemy, że nawiązaliśmy współpracę z firmą Airspeak.eu. W listopadzie rozpoczynamy zajęcia z angielskiej procedury radiotelefonicznej oraz ogólnego języka angielskiego.


SkyBros wkracza na polski rynek.
2010-08-31

Mamy ogromną przyjemność powitać Państwa na naszej nowej stronie internetowej. SkyBros to pierwsza gałąź spółki SHARE BROS GROUP założonej przez pilotów i miłośników awiacji. Analizując błyskawiczny rozwój General Aviation oraz co raz większe zapotrzebowanie na usługi lotnicze, stworzyliśmy cztery niezależne programy, dzięki którym zakup i korzystanie z własnego samolotu będzie dużo prostsze niż do tej pory.



CESSNA 206 TC STATIONAIR

Najnowsza oferta w programie ShareBROS

 

Mamy ogromną przyjemność zaprezentować Państwu najnowszą ofertę w naszym programie. Szukamy partnerów chcących zakupić co najmniej 1/4 udziału w samolocie Cessna 206 Turbo Stationair. Wartość nowego samolotu w oferowanej wersji wynosi ponad 700 000 USD brutto. Dzięki programowi ShareBROS mogą stać się Państwo współwłaścicielem najbogatszej wersji samolotu Cessna 206 Turbo Stationair już za 155 000 USD netto. W ramach udziału zyskują Państwo:

  • upust w wysokości  100 000 USD netto podzielony na 4 udziały;
  • najlepiej wyposażoną wersję samolotu;
  • brak opłat związanych ze sprowadzaniem i rejestracją samolotu;
  • bardzo krótki okres oczekiwania związany jedynie z przerejestrowaniem samolotu;
  • 100 godzin do wylatania w ciągu roku w ramach 1/4 udziału;
  • niski koszt utrzymania samolotu miesięcznie;

 

Zapraszamy do obejrzenia krótkiej prezentacji samolotu w formacie pdf:

 

Wyposażenie dodatkowe oferowanego samolotu w USD:

TAWS-B Terrain Garmin

$8 935,00

TAS Traffic Bendix/King

$20 690,00

DME KN63 Nav III

$7 785,00

ADF Nav III Avionics

$6 290,00

ELT Artex C406N 3 freq

$7 920,00

Oversized Wheels

$3 690,00

Synthetic Vision Tech.

$9 400,00

Chart View Jeppesen

$3 240,00

wartość wyposażenia

$67 950,00

 

Cena zakupu i sprowadzenia nowego samolotu w USD netto:

cena nowego samolotu

$574 000,00

wyposażenie dodatkowe

$67 950,00

koszt sprowadzania

$15 000,00

ubezpieczenie 

$15 000,00

koszt rejestracji

$7 000,00

razem

$678 950,00

nasza oferta

$578 950,00

oszczędność

$100 000,00

 

[ kliknij tutaj, żeby zobaczyć całą galerię samolotu ]

 

Koszty udziałów i utrzymania samolotu:

 

 

 

udział w samolocie

1/4

1/2

całkowity

liczba godzin rocznie

100

200

nieograniczona

koszt udziału netto

155 000,00 USD

 

490 000,00 PLN

360 000,00 USD

 

980 000,00 PLN

620 000,00 USD

 

1 960 000,00 PLN

opłata miesięczna netto

3 500,00 PLN

7 000,00 PLN

14 000,00 PLN

koszt operacyjny 1h lotu z pilotem netto

870,00 PLN

870,00 PLN

   *1 070,00 PLN

koszt operacyjny 1h lotu na pasażera netto

174,00 PLN

174,00 PLN

214,00 PLN

 

*W przypadku całkowitego udziału własnego, koszt operacyjny zależy od ilości motogodzin wylatanych w ciągu roku. W podanym przykładzie założono nalot na poziomie 300 godzin rocznie dla udziału całkowitego. Przy 50% udziale, koszt operacyjny będzie mniejszy dzięki niższych kosztom utrzymania samolotu.

 

 

 

 

Dane i parametry techniczne:

 

 

 

znaki rejestracyjne samolotu

SP-THE

miejsce hangarowania

Lotnisko Warszawa Babice EPBC

Ilość wylatanych godzin

71 h TTAF

prędkość przelotowa (75% mocy)

164 kt (303 km/h)

maksymalny zasięg

703 nm (1 300 km)

pułap maksymalny

27 000 ft (8 230 m)

średnie zużycie paliwa na godzinę lotu

89 L/h AVGAS 100LL

dystans do startu (50 ft nad przeszkodą)

1 740 ft (530 m)

dystans do lądowania (50 ft nad przeszkodą)

1 395 ft (425 m)

 

 

 

Naszym obowiązkiem jest pomóc Państwu w sprawnym załatwieniu wszystkich formalności związanych z zakupem i przerejestrowaniem samolotu. W momencie podpisania umowy przedwstępnej, cały proces zakupu i rejestracji samolotu trwa nie dłużej niż 4 tygodnie. Dla porównania, czas oczekiwania na podobny samolot prosto z fabryki wynosi ponad 6 miesięcy.

 

Termin odbioru samolotu uzależniony jest od daty podpisania umowy. W przypadku podpisania umowy w ciągu najbliższych dni termin dostawy zarejestrowanego samolotu nastąpi w ciągu miesiąca (formalności przerejestrowania). Warunkiem kupna samolotu jest wpłata pełnej ceny na konto Deutsche Leasing Polska S.A. w ciągu dwóch dni roboczych od podpisania umowy.

 

Samolot można obejrzeć na lotnisku Warszawa Babice EPBC.

 

Jeśli są Państwa zainteresowani ofertą to prosimy o kontakt:

 

e-mail: biuro@skybros.pl

mobile: +48 695 586 858




powrót