Program oparty na współwłasności i efektywnym zarządzaniu samolotami. Jest on najbardziej atrakcyjnym i rozbudowanym programem w naszej ofercie...
Program skierowany do właścicieli statków powietrznych, którzy chcieliby sprzedać dowolny udział w swoim samolocie i tym samym obniżyć koszty jego utrzymania...
Program dla właścicieli i udziałowców, którego celem jest optymalizacja dostępu do statku powietrznego oraz obniżenie ryzyka konfliktów rezerwacyjnych…
Program Zapoznawczy z Lotnictwem Ogólnym znany jako "Latamy Razem", którego celem jest pozyskiwanie nowych kandydatów do licencji samolotowej...
więcej
więcej
więcej
więcej
zwiń

SHARE BROS GROUP Sp. z o.o.
ul. Czartoria 1/27
61-102 Poznań
e-mail: biuro@skybros.pl


Aviation English
2011-10-10

Z radością informujemy, że nawiązaliśmy współpracę z firmą Airspeak.eu. W listopadzie rozpoczynamy zajęcia z angielskiej procedury radiotelefonicznej oraz ogólnego języka angielskiego.


SkyBros wkracza na polski rynek.
2010-08-31

Mamy ogromną przyjemność powitać Państwa na naszej nowej stronie internetowej. SkyBros to pierwsza gałąź spółki SHARE BROS GROUP założonej przez pilotów i miłośników awiacji. Analizując błyskawiczny rozwój General Aviation oraz co raz większe zapotrzebowanie na usługi lotnicze, stworzyliśmy cztery niezależne programy, dzięki którym zakup i korzystanie z własnego samolotu będzie dużo prostsze niż do tej pory.



DIAMOND TWIN STAR DA42

PIERWSZY PROGRAM W POLSCE OFERUJĄCY ZAKUP UDZIAŁU W SAMOLOCIE

 

DIAMOND TWIN STAR DA42

 

Zalety wynikające z zakupu udziału w samolocie Twin Star DA42 w Programie ShareBROS :

 

  • 1/5 udziału już od 329 000 PLN netto!
  • 120 motogodzin w ramach udziału w ciągu roku;
  • 4 lata trwania umowy;
  • znacznie niższe koszty utrzymania samolotu;
  • kadra doświadczonych pilotów zawodowych i liniowych;
  • profesjonalne zarządzanie samolotem;
  • intuicyjny system rezerwacji i planowania lotu;

 

Diamond Twin Star DA42 to niewątpliwie jeden z najciekawszych i najbardziej nowatorskich samolotów dwusilnikowych na świecie. Napęd samolotu stanowią dwa, tłokowe silniki wysokoprężne, każdy o mocy 170HP, zasilane paliwem JET A1. Dzięki zastosowaniu silników diesla, samolot charakteryzuje się bardzo niskim zużyciem paliwa, co znacząco wpływa na ochronę środowiska oraz ogromny zasięg samolotu – przy powiększonych zbiornikach ponad 2000km.

 

Oferujemy Państwu zakup 1/5 udziału w niezwykle atrakcyjnej cenie. Wszystkie samoloty występują w możliwie najbogatszej konfiguracji, w skład której wchodzą dodatkowe zbiorniki, instalacja przeciwoblodzeniowa ostrzeganie antykolizyjne, wykrywacz burz WX 500 oraz Pakiet Platinium. Co najważniejsze, samoloty są już zarejestrowane i gotowe do lotu. Jeśli są Państwo poważnie zainteresowani naszą ofertą to zapraszamy na lotnisko Konstancin Jeziorna, gdzie można obejrzeć samoloty.

 

W momencie podpisania umowy, cały proces związany z przerejestrowaniem samolotu trwa maksymalnie 4 tygodnie. Dzięki Programowi ShareBROS mogą Państwo już dziś stać się właścicielem  samolotu Diamond Twin Star DA42. Dodatkowo zyskują Państwo bogaty zakres usług i mnóstwo korzyści gwarantowanych przez nasz program. Samolot został podzielony tylko na 5 udziałów, co znacząco wpływa na optymalizację dostępu i mniejsze ryzyko konfliktów rezerwacyjnych.

 

Zapraszamy do obejrzenia krótkiej prezentacji samolotu w formacie pdf:

   

Koszty udziałów i utrzymania samolotu:

 

 

 

udział w samolocie

1/5

1/2

całkowity

liczba godzin rocznie

85*/120*

300

nieograniczona

koszt udziału netto

82 000,00 EUR

 

359 000,00 PLN

205 000,00 EUR

 

897 500,00 PLN

410 000,00 EUR

 

1 795 000,00 PLN

opłata miesięczna netto

3 000,00 PLN

7 500,00 PLN

15 000,00 PLN

średni koszt motogodziny z pilotem netto

827,00 PLN

807,00 PLN

   *900,00 PLN

średni koszt mtg netto z uwz. opłaty miesięcznej 1 187,00 PLN 1107,00 PLN

1500,00 PLN

średni koszt mtg na pasażera netto

395,00 PLN

369,00 PLN

500,00 PLN

 

*85 - gwarantowana ilość godzin programowych w ramach 1/5 udziału rocznie.

 

*120 - suma godzin programowych i nadprogramowych w ramach 1/5 udziału rocznie.

 

*W przypadku całkowitego udziału własnego, koszt operacyjny zależy od ilości motogodzin wylatanych w ciągu roku. W podanym przykładzie założono nalot na poziomie 300 godzin rocznie dla udziału całkowitego. Przy 50% udziale, koszt operacyjny będzie mniejszy dzięki niższych kosztom utrzymania samolotu.

 

 

 

 

Dane i parametry techniczne:

 

 

 

znaki rejestracyjne samolotów

SP-NFI, SP-NET

miejsce hangarowania

Lotnisko Konstancin Jeziorna

Ilość wylatanych godzin

95 h TTAF, 459 h TTAF

prędkość przelotowa (75% mocy)

152 kt (282 km/h)

maksymalny zasięg

1150 nm (2 130 km)

pułap maksymalny

18 000 ft (5 625 m)

średnie zużycie paliwa na godzinę lotu

51 L/h JET A1

dystans do startu (50 ft nad przeszkodą)

2 405 ft (729 m)

dystans do lądowania (50 ft nad przeszkodą)

2 027 ft (614 m)

 

Naszym obowiązkiem jest pomóc Państwu w sprawnym załatwieniu wszystkich formalności związanych z zakupem i przerejestrowaniem samolotu. W momencie podpisania umowy przedwstępnej, cały proces zakupu i rejestracji samolotu trwa nie dłużej niż 4 tygodnie. Dla porównania, czas oczekiwania na podobny samolot prosto z fabryki wynosi ponad 6 miesięcy.

 

Termin odbioru samolotu uzależniony jest od daty podpisania umowy. W przypadku podpisania umowy w ciągu najbliższych dni termin dostawy zarejestrowanego samolotu nastąpi w ciągu miesiąca (formalności przerejestrowania).

 

Samolot można obejrzeć na lotnisku Konstancin Jeziorna.

 

Jeśli są Państwa zainteresowani ofertą to prosimy o kontakt:

 

e-mail: t.czekajlo@skybros.pl

mobile: +48 695 586 858




powrót